Livet blir bättre!♥

Hejhej!
Förlåt för dålig uppdatering..
Men igår var jag hos Oscar och jag har redan skrivit de mesta vi gjorde
Vi såg lite tv också men ja...
Intressant?



Men i alla fall så idag följde jag Josefine till phb och badade
Vi var där ca 2 och badade till 6
Men efter vi varit där ett tag så kom ca 50st skidåkare som hade nån avslutning eller nå
Så då träffa vi David, Dennis, Edvin och Johanna m.m.



Nu kanske jag far till Josefine och är med henne resten av kvällen
Om jag får skjuts för jag orkar inte gå i snöstormen..



Men snart börjar Livet blir bättre på tv
Som egentligen hette "det blir bättre" förut

http://www.tv3play.se/program/detblirbattre

5avsnitt om kändisar som haft en svår uppväxt som vågar tala ut om den och hjälpa barn i samma situation
Det är ett jättebra program som jag tycker man kan ta sig tid till att se
Man förstår andra människor bättre och man lär sig otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0