Yesterday in words

Blev nästan igen uppdatering igår men när  jag kom hem pratade jag lite med mamma på faebook och sen fixade jag syrran inför discot.

Sen for  jag och oscar på discot och jobbade lite
Jättekul att få va på ens gamla skola igen!
Många underbara  minnen!

Ni  får lite bilder sen




Några av er undrar kanske varför jag skriver att jag pratade med mamma på facebook
Det är väl inte så ovanligt?

Men nu är det så att mamma är i australien hos min moster och det är 10timmars tidsskillnad ^^
Så man får ta de chanser man har

Vi skypade även på kvällen och det var kull att få se alla


Hon for för en vecka sedan och ska vara där i två till
De har ca 20-30 grader varmt

Skulle gärna vilja byta!


Bild på mamma (tagen för nåt år sedan)
Älskar och saknar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0