Not a cloud in the sky.

Not a cloud in the sky
Got the sun in my eyes
And I won't be suprised if it's a dream



Igår lockade jag håret
Såg ju ut som en pudel!
Så jag satte upp de idag på skolan

Idag hade vi idrotts prov...
Det gick nog bra
Kändes som de iaf ^^

Nå mer man kan blogga om..?

Jå idag på skolan hade vi frisörsalong!
Jag lockade håret på Lina och Marie
Lockade även Olivias och Josefines luggar :D
Men glömde kameran så jag kunde inte ta kort..





















Jag andvände mig gamla locktong som jag haft i några år
Men jag tog av spolen eller vad de nu heter
Sen lockade jag hela håret och borsta sedan ut lockarna
Sen lekte jag lite me kameran^-^


Alla bilder är oredigerade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0