Ten Things I Hate About You♣

Har nyss sett filmen Easy A
Har sett den förut men var sugen på nån tjejfilm idag så det fick bli den


Fick även veta att jag fått en till kusin i Australien :D
En pojke
Gaaaah va glad jag är!
Hoppas dom kommer och hälsar på snart så man får träffa de!
För er som inte vet så har jag en moster i Australien
Och det är inte så ofta man träffar henne och hennes familj
Tyvärr..



 Bara älskar filmen '10 things i hate about you'
De är innte den nyaste men den är jätte bra!
En riktig tjejfilm!

Har sett den flera gånger men den är fortfarande lika bra!
Jag brukar inte gråta till filmer men till den här gråter jag varje gång i slutet :')
Helt klart värd att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0