A Rude Awakening

Idag har mig dag bestått utav plugg...
Har nästan gjort klart SO-rapporten och nu sitter jag med engelskan

Vi har om dom här tvillingtornen som blev "attackerade" av flygplan den 9/11-01
Hur många gånger har man inte läst om de?!

Gaaaaah!
Kan man inte ta nå mer intressant så man iallafall vill lära sig mer om det??

Jaja.. Nu ska jag bara få in dom nedrans orden i huvvet och sen tar jag ett bad mest troligt

Ett bra slut på dagen

Är jätte förkyld nu också :'(
Ska knarka halstabletter och andra piller så jag kanske blir frisk snart..

Krya på mig :D
Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju som sött också att du kan det rätta datumet!! 9/11 inte 11/9 ;)

2011-12-07 @ 19:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0