Google översätt

Hann inte blogga nå igår..
Sorry!

Igår
Men Emmy fyllde år så på morgonen gratta vi henne och sen fick jag skynda mig att göra mig klar så jag hann med skolbussen

Efter skolan följde Oscar med mig hem

Senare på kvällen kom Josefine och vi gjorde en hemmagjord termos av en 0,5l flaska
Vi ska ha tävling imorgon på skolan
Ska göra klart termosen ikväll

Sen hann jag inte nå mer för så skulle jag lägga mig..


Men idag for jag ju då till skolan och nu sitter jag här
Har it hänt så mycket mer

Ska leta fram en bild som jag kan använda till mitt franskabrev som jag ska skicka till en kille?/tjej? i Frankrike
För vi far dit och hälsar på den 6-13 maj
LÄNGTAR!


Har också fixat google översätt!

Ni får bilder i nästa inlägg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0