Love it Make it Be it!

Hade inte tid att blogga igår
Direkt efter skolan följde jag med oscar hem
♥♥Var tre månader med älskling igår ♥♥
Sen for vi och lyssna på en tant/kvinna
Eller vad man nu kallar de som är ca 80 år
Ja iallafall så var hon på kyrkan och prata om sitt liv som jude
Hon levde på hitlers tid och var en av de som  klarade sig ifrån jude utrotningen
Det var intressant men vart lite drygt efter 2 timmar
Sen for vi till josef
Och sen till oscar igen, ca12-1, men då somna ja på soffan ^^
Sen kom mamma och hämta mig ca2
Ja det var min dag igår
Idag var jag ensam hemma på morgonen
De andra var i antnäs och såg när Hamous(min brorsa)spelade hockey
Vaknade av att mobilen ringde så då prata ja i telefon ca en timma
Bra start på dagen! :D
Sen hade jag inge att göra
Så då satte jag mig och rita till ljudet av tvn
Och nu sitter jag här framför datorn och skriver ett långt inlägg som ni säkert inte skulle orka läsa
De skulle inte jag iallafall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0