2012!

Jag inled detta nya år med att sova bort halva dan'
Ops... ;)

Iallafall så igår som då främmandet ca 17
Också åt vi förrätt


Efter de så åt vi varmrätt


Sen mingla vi lite och sen åt vi efterrätt


Sen prata vi lite och jag fick veta att vi haft en ande i vårt förra hus...
Gaah va rädd jag blev då!

HAHA kalla mig galen men jag tror på andar...

Men sen satte jag mig och såg kokvinnorna på pappas mobil


Tycker synd om hon!

Om ni inte vet va prata om så gå in på svt play!

Men iallafall så klockan 12 gick vi då ut och smällde raketer






Har fortfarande inte llärt mig kameran så bilderna är ju inte de bästa...

Lite mer bilder från kvällen





Gjorde drinkar åt barnen

Men nu ska jag gå och fixa mig...
Ska till jävre idag
Så hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0