Say hi to a wonderful day!

Godmorgon allihopa!
Vaknade för ett tagsen av att det blev så ljust i rummet
Så gick upp och åt frukost
Igår vart väldigt lyckad!
Först var det ju skola och sen for klassen till PiteHavsBad
Där kom det några pirater och en pingvin som sjöng^^
Filmade med mobilen så kan lägga ut sen om jag lyckas få  in den i datorn
Sen flåda jag och josefine med Ben&Jerry's
Mums!
Sen kl 5 så gick jag marie och josefine och gjorde oss klara för discot
Snygga vi blev(a)
På discot var jag bartender
Drinkarna ser ni i inlägget innan
Det kom också mycket folk!
Mer än väntat
Så det var bra! :D
Och jag tror många hade kul
Men nu ska jag lägga mig på soffan och se film eller nå
Är nååååågot trött! ^^
Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0