Mer jul ge mig!

Ingen uppdatering igår pga att jag inte var hemma
Först for jag ju till skolan


Där bakade vi pepparkaksmuffins på HKn


Sen for jag och dessa tjejer på stan ett tag



Sen kom även Paula och Olivia

(hade ingen bild på dom från igår så tog några jag hade)


Men iallafall testade vi kläder↓








Sen gick jag och Marie till salelokalen och fixade där
Vi hade lite problem med ljudet men vi fixa de :D
De va sovtema så vi hade pyjamas på oss


Sen kom Olivia, Paula, Lina, Oscar och Jonas
Då körde vi sanning eller konsekvens med såna här färdiga kort


Ja de va typ min dag igår
SUPERKUL!

Idag blir de mindre kul..
Måste städa rummet
Så de är bäst jag sätter igång så jag blir klar

Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0