Piratens hjärta♥

Hejhej!
Idag har jag varit i blåsmark på julfest med Lina ohc Oscar
Sen for vi till Lina och såg film
Sen Följde Oscar hem till mig och ca 6 for jag på gympa
Men fick ont i huvudet så var bara me på halva
Sen gottade jag mig med Ben And Jerry's
Min dag
Il m'aime encore, et toi, tu m'aimes un peu plus fort
Mais il m'aime encore, et moi, je t'aime un peu plus fort
Et malgré ça, il m'aime encore, et moi je t'aime un peu plus fort
Mais il m'aime encore, et moi, je t'aime un peu plus fort

Svenska:
Han älskar mig fortfarande, och du, du älskar mig lite mer
Men han älskar mig fortfarande, och jag, jag älskar dig lite mer
Och trots att han älskar mig fortfarande, älskar jag han lite mer
Men han älskar mig fortfarande, och jag, jag älskar han lite mer
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0